Занадто багато ігор у казино, половина з них простою

Здавалося б, чим більше ігор, тим краще. Однак для казино все не так однозначно. Виконавчий директор GamingTec, Sapar Karyagdyev, розповів Casinobeats, які труднощі виникають через величезну кількість ігор та нескінченного потоку нового вмісту.

За його словами, приблизно половина ігор, які доступні на веб -сайті казино, простою. Вони взагалі не грають. І ця проблема не стільки, що ці ігри не цікаві, але що гравці просто не знають про своє існування. У своєму фойє казино просто не може розмістити всі тисячі слотів, які вони мають. І навіть їх поділ на категорії не допомагає гравцям представити всю колекцію.

Сапар Каріаяв зазначив, що одним із рішень буде використання досвіду великих компаній, таких як Amazon, Netflix та Spotify. Вони вже пройшли цей етап і вирішили проблему завдяки використанню штучного інтелекту, який з величезного набору вибирає найбільш підходящі рекомендації для користувачів. Прочитайте переклад частини статті Sapara нижче.

«Десять років тому провайдери як чисті та еволюційні ігри домінували в галузі ігрового вмісту; Це було більш ніж достатньо, щоб вони мали їх у списку продукції, коли справа стосувалася будівництва гідного бізнесу.

Тепер виявляється, що ми стикаємося з абсолютно новою перспективою. Замість співпраці з чотирма -шістьма розробниками, такі постачальники платформ, як ми, змушені працювати з більш ніж 50 постачальниками контенту. Це означає більше навантаження на ІТ -команду та загалом збільшення витрат на обслуговування часу та витрат.

Безперервність із вмістом -це палиця про два -редагування. З одного боку, це дозволяє операторам зменшити сильну залежність від невеликої кількості постачальників. Вища конкуренція також призвела до зменшення роялті, внаслідок чого оператори отримують більший прибуток.

З іншого боку, для операторів казино виникає ще одна складність. Постачальники платформи пропонують понад 5000 ігор, і список зростає щодня. Величезна кількість доступних ігор унеможливлює ефективність їх користувачам.

На цю тему
Директор продуктів Relast Gaming, інтерв'ю на Megaways

В середньому гравці використовують менше 50% вмісту гри, оскільки вони вважають за краще грати в іграх, які вони знають. Це означає, що з комерційної точки зору додавання кожної нової гри поступово стає все менш виправданим.

Складність для операторів зараз не надає кращого контенту, а як ефективно викласти свій портфоліо для гравців. Електронні торговельні компанії, такі як Amazon, Netflix та Spotify, вже зіткнулися з труднощами надмірного обсягу і зуміли впоратися з ними через ефективне використання поведінкових даних клієнтів та штучного інтелекту.

Наприклад, індивідуальні рекомендації користувачам Netflix базуються на тому, що під час реєстрації передплатники вказали, як їм подобається, що вони виглядали і що їм це не сподобалось на сервісі тощо.D. Для користувачів висновок про найкращі рекомендації є більш підходящим методом, ніж категоризація вмісту відповідно до жанру, оскільки це дозволяє платформі рекомендувати вміст високої якості, який, на їхню думку, споживач захоче побачити, виходячи минулі переваги.

Нам потрібно вчитися у таких провідних компаній та принести аналогічний рівень складного внеску в нашу галузь. Нам потрібно навчитися краще представляти потрібний вміст у потрібний час. Рекомендації щодо ігор повинні ґрунтуватися на результатах прогнозного аналізу та аналізу штучного інтелекту.

Іноді може бути бажання безпосередньо попросити клієнта, щоб він вважав недоліком, що вимагає вдосконалення. Такі опитування можуть бути корисними для вирішення певних типів проблем, включаючи проблеми, пов’язані з досвідом користувача. Однак, якщо мова йде про вибір нового контенту, клієнти часто не знають, що їм хотілося б, і які нові варіанти вони хотіли б.

Тому ми стикаємося зі значними труднощами; Нам потрібен алгоритм штучного інтелекту, який знайде спосіб запропонувати остаточному користувачеві вміст, який йому сподобається.

Мета просування ігор для користувача - знайти баланс між створенням мінімалістичного дизайну та мотивувати його до того, щоб спробувати нові ігри та шукати новий досвід. Цілком навряд чи є одне рішення проблеми надмірного постачання вмісту, але зрозуміло, що збільшення кількості ігор сама по собі недостатньо. Цей процес повинен супроводжуватися вдосконаленням того, як ці ігри представлені гравцем."

Джерело: https: // casinobeats.Com/2020/10/14/подвійна кінцева слівна-тиски-bet-between-New-Content-and Efficience/

Читайте також

Щоб написати відгук, вам потрібно або Реєстрація

Обговорення (0)

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати