BTG та IGT про спільний проект Wheel of Fortune Megaways

На початку лютого Casinobeats спілкувався з виконавчим директором Gig Time Gaming, Nikt PlayDigital, Enrico Drago. Тема розмови була ігровою машиною Колесо фортуни Мегаунд, який був вперше запущений у Нью -Джерсі, а з 25 лютого - на інші ринки.

Wheel of Fortune - це культовий ігровий автомат для Лас -Вегаса, і це вже невід'ємна частина. На основі цього бренду IGT запустив 250 ігор для наземних та онлайн -казино, які перетворили 1,100 гравців на мільйонерів та загалом оплачувані джекпоти приблизно на 3.3 мільярди доларів.

Цього року вони святкують 25 років із запуском першого слота Fortune. І навіть через стільки років гравці все ще складаються в чергу, щоб грати в них.

Для великих ігор часу це також важливий рік. Вони відзначають свій 10 -й день народження, 5 років від запуску Megaways. Більше того, директор BTG припустив, що Wheel of Fortune становило близько 200 мега -гріх.

BTG - найкращий кандидат

Вибір партнера, якому компанія довірить такого безцінного бренду, може бути важким рішенням. Однак, за словами Енріко Драго, його негайно проникли довірою до директора BTG, враховуючи, що це найкращий партнер для цього проекту та найкращий кандидат, який відкриє нову стратегію для співпраці з третьою партією для студій для них.

Один з найкращих випусків в історії IGT

На цю тему
Директор BTG розповідає про унікальні зіркові скупчення мегаклутерів

IGT зробив правильний вибір, оскільки запуск на деяких ринках США вже викликав справжнє хвилювання. Енріко не називав точними цифрами, але зазначив, що Megaways Wheel of Fortune став одним з найкращих випусків в історії компанії.

Успіх також очікується від запуску на європейському ринку. Хоча можна припустити, що це не буде таким чарівним. Зрештою, як зазначив Нік Робінсон, цей бренд близький до жителів США і погано знайомий Європі.

Тим не менш, директор BTG вже озвучив можливі плани щодо наступного слота Fortune. І представник IGT підтримав думку про те, що компанії продовжуватимуть співпрацювати.

Акцент на Вегасі

Нік Робінсон зазначив, що вони можуть продати ліцензію на Megaways, як це зазвичай роблять. Тоді їм просто доведеться порадити покупцям ліцензій, щоб допомогти їм отримати бажаний результат.

Але у випадку з IGT бренд настільки високий, що вони вирішили самі розробити ігровий автомат. Більше того, з боку IGT їм було надано повну свободу і лише одну умову - підтримувати характер колеса фортуни.

Це дуже захоплююче, Енріко довірив мене та нашому бізнесу з моїм брендом. Енріко сказав нам: "Ви можете робити все, що завгодно, головне, що ми відчуваємо, що слот зберіг характер колеса фортуни". Це було великою довірою, до якої ми хотіли погасити і налаштуватися на роботу.

Під час розробки компанія зосереджена на Вегасі, а не зосереджуватись на телешоу. Це було пояснено тим, що якщо ви зосереджені на шоу, вам потрібна величезна база даних, щоб ввести елемент здогадування слів. Це також означає, що гра матиме елемент майстерності, якого директор BTG не хотів випуску для цього випуску. Однак ця ідея залишилася для можливих майбутніх версій цього фірмового слота.

З одного боку, є ігрове шоу, але з іншого боку, є Вегас. Звичайно, я хотів атмосферу ігрового шоу, але я хотів, щоб це був такий слот, що ви можете знайти у Вегасі. У азартних залах Вегасу ви можете постійно почути драму та ентузіазм гри в Wheel of Fortune, навіть через стільки років. Тому ми подвоїли Вегас фактора.

Щоб поєднати Mega Brand та автора Mechanics Megaways, Big Time Gaming використовував бонусний раунд. Перед тим, як запустити його, колесо фортуни крутиться, що визначає, з яким оригінальна кількість ліній активується Frespins.

Читайте також

Щоб написати відгук, вам потрібно або Реєстрація

Обговорення (0)

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати