Огляд гравця Іван.Tkachenko про казино Zetcasino

Опубліковано 27 вересня о 09:12 ранку
один

Казино повне дно. Тут не буде висновку! Була перемога від бонусу бонусу, а другий тиждень я проходив церемонію! Я просив одразу церемонію, оскільки я сподівався продовжувати грати з них, але її не було! Абсолютне дно! Ось кореспонденція, що надається у фінському відділі! Спочатку їм потрібен був екран отрути та паспорт! потім паспорт паспорт паспорта з сайтом тощо! 2 тижні! Вони навіть не хочуть повертати мені депозит! Це крайнє дно! Прирівнюйте до вулканів! Вийміть з усіх вершин!

Гроші не знімаються!
Якщо ви в плюсі, ви для них сміття!
Сотні скарг на це казино!
Перевірка для зняття коштів, якщо ви перемогли, щоб не отримати гроші!

Ми хочемо повідомити вам, що для швидкого та ефективного зняття ваших грошей ми хочемо попросити вас надати такі документи та інформацію щодо вашого гаманця Yandex:

- Кольорова копія паспорта або іншого стану стану (наприклад, посвідчення водія)

- Скріншот вашого гаманця Yandex, який ви використовували для поповнення балансу гри (сторінка з особистими даними та номером гаманця)

Ви можете бути повністю впевнені, що ваша особиста інформація та дані оплати регулюються нашою системою захисту інформації. Будь ласка, надішліть необхідні документи для [Захищений електронною поштою], вказуючи на ваш вхід у тему iMail.

Якщо виникають додаткові запитання, зв'яжіться з нами за допомогою електронної пошти [Захищений електронною поштою] або в прямому ефірі.

Шановний Іван Ткаченко,

Дякуємо за надані документи та інформацію.

На жаль, їх недостатньо, щоб перевірити ваш рахунок.

Для завершення перевірки вашого облікового запису надайте такі документи та інформацію:

- Ваш селфі з паспортом чи іншим цивільним документом (водійське посвідчення) у руках проти нашого сайту.

Будь ласка, надішліть необхідні документи для [Захищений електронною поштою], вказуючи на ваш вхід у тему написання.

Ви можете бути повністю впевнені, що ваша особиста інформація та будь -які дані оплати регулюються нашою суворою системою захисту даних.

Якщо виникають додаткові запитання, зв'яжіться з нами за допомогою електронної пошти [Захищений електронною поштою] або в прямому ефірі.

З повагою,
Фінансовий департамент Zetcasino.Com

Шановний Іван!

Ми хотіли б ще раз дякую за всі надані документи.

На жаль, ваші фотографії не підходять для перевірки.

Ось чому з повагою ми просимо вас надіслати нам фотографію - селфі, з вами, тримаючи паспорт у руках на тлі нашого сайту.

Ви тримаєте документ та головну сторінку сайту Zetcasino.Com повинен бути чітко видно.

Ще раз дякую за співпрацю та розуміння.

Якщо виникають додаткові запитання, будь ласка, зв'яжіться з нами за чатом Liva або електронною поштою [Захищений електронною поштою]

З повагою,
Служба підтримки Zetcasino.Com

Шановний Іван!

Дякуємо за надані документи.

На жаль, цієї інформації недостатньо, щоб успішно перевірити свій рахунок.

У зв'язку з цим ми просимо вас надати таку інформацію:

- Рахунок для комунальних послуг, де вказані ваше ім’я та адреса (не старше 3 місяців).

Будь ласка, надішліть необхідні документи для [Захищений електронною поштою], вказуючи на ваш вхід у тему написання.

Ви можете бути повністю впевнені, що ваша особиста інформація та будь -які дані оплати регулюються нашою суворою системою захисту даних.

Якщо виникають додаткові запитання, зв'яжіться з нами за допомогою електронної пошти [Захищений електронною поштою] або в прямому ефірі.

З повагою,
Фінансовий департамент Zetcasino.Com

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати