Як написати скаргу про онлайн -казино?

Коли ви граєте в азартні ігри в будь -якому онлайн -казино, у вас можуть виникнути проблеми. Якщо це станеться, ви маєте право подати скаргу офіційним державним регуляторним органам, що видають ліцензії (наприклад, Ecogra: http: // www.Екограма.Org/srs/суперечка.PHP - Заповніть форму і через деякий час ви отримаєте відповідь) або незалежні органи, такі як Діейс. Якщо у вас є проблеми з деяким казино щодо оплати, бонусів, програмного забезпечення, депозитів, рахунків чи інших, ви можете подати скаргу Служба скарг Diays Casino.

Опублікувавши скаргу, сповіщення буде надіслано представнику відповідного казино, а казино матиме 100 годин для вирішення проблеми гравця. Представник спробує швидко та ефективно вирішити ваш запит або скаргу.

Як подати скаргу на казино в Інтернеті?

  • Зареєструватися на сайті - Тільки зареєстровані користувачі можуть залишити скаргу на казино в Інтернеті. Скарги на сайті приймаються лише англійською мовою (якщо ви не розмовляєте англійською, використовуйте Перекладати.Google.Com) і, звичайно, поміркованість зазнає.

https: // www.Діаї.Com.UA/ДОДАТОК/

На цю тему
Все про онлайн -казино. Як вони влаштовуються, як працюють ігри

Ми заповнюємо принаймні всі основні моменти для заповнення, це:

  • Ми пишемо заголовок Скарги (назва скарги)
  • Виберіть казино Зі списку (виберіть казино)
  • Ми розгортаємо текст Скарги (текст скарг) - Тут потрібно детальніше описати свої претензії, прикріпити скріншоти (додайте фільми), якщо такі є. Пам'ятайте, що ваша скарга буде прочитана не тільки адміністратора та представника казино, але й інших гравців.
  • Вибір розділу для скарги (Виберіть розділ для скарги) зі списку:
  1. Оплата - відхилений платіж, платіж (оплата - оплата зниження),
  2. Затримка оплати,
  3. Відмова (зниження відшкодування),
  4. Питання перевірки,
  5. Бонуси - зловживання, зловживання бонусами (бонуси - зловживання бонусами),
  6. Бонус не вказаний (бонус не дається),
  7. Видалення бонусів (бонусне видалення),
  8. Порушення бонусних умов (бонусні умови порушення),
  9. Програмне забезпечення - відсутнє програмне забезпечення (програмне забезпечення - відсутні кошти),
  10. Справедливість програмного забезпечення,
  11. Програмне забезпечення (програмне забезпечення),
  12. Неправильні розрахунки (неправильні розрахунки),
  13. Депозити - сума не зарахована (депозити - сума не зарахована),
  14. Обмеження депозиту),
  15. Повернення,
  16. Питання перевірки,
  17. Рахунки - Поводження з обліковими записами - Поводження з рахунками - Закриття рахунків),
  18. Казино закрито (офлайн казино),
  19. Порушення умов казино (умови казино порушення),
  20. Питання реєстрації
  • Ми представляємо прізвисько (Назва облікового запису, що використовується в цьому казино), що використовується під час гри в казино - лише представник казино може побачити цю інформацію для перевірки вашої гри та інформації, яку ви ввели.
  • Введіть електронну пошту (Електронна пошта, що використовується в цьому казино), що використовується під час реєстрації в казино (нікому не потрібно вводити будь -які паролі) - те саме, лише представник казино може побачити цю інформацію, щоб перевірити свою гру та інформацію, яку ви ввели.
  • Сума позову, вказано в доларах США (прохідна сума, в доларах США) - необов'язкове поле для заповнення поля.

Читайте також

Щоб написати відгук, вам потрібно або Реєстрація

Обговорення (0)

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати