Catcasino - я вважаю їх обманщиками

Сані-Марі
0 Відгуки
23 червня 2022 року о 21:59
Час минув!

Доброго дня, я хочу поділитися цією ситуацією (так би говорити в гарячій гонитві). Я вирішив грати в казино, зробив депом 4800 рублів. Подавали 80 шт. Прагматики. Щоб зрозуміти, я негайно працюватиму на скріншотах, для зручності я напишу їх нумерацію, умови бонусного екрану №1 (як результат, він вийшов зі спінів на 291 рублів). Я розпочав звичайну гру. Залишок реального рахунку наблизився до 10 UAH та бонусів до 5700 рублів. І у мене не було однієї гри. Я зв’язуюсь з чатом. екран 2.3.4.5, 6 Я очікую відповіді, і я отримую очікуваний результат. Вони визнають, що бонус насправді не відповідає заявленому в промо і оновлює його, з справжнім балансом 10 UAh. І повністю без бонусу. Я був здивований логікою, якщо ви оновили бонус, то поверніть своє початкове депо, і я розпочну гру, ніби нічого не сталося, t.e, згідно з умовами, з якими я можу використовувати та грати в бонус, для реального та бонусного балу. Відповідь з'явилася, що оператор не був компетентним за те, що я перейшов до нього, щоб дати контакти тих, хто може вирішити це суперечливе питання. Було дуже довга листування (абсолютно марно, на мою думку, вони вже вирішили все для себе, що робити, в цій ситуації більше не можна було сподіватися на логічне та справедливе рішення). Решта скріншоти кореспонденції № 7-16. Якщо таке ставлення до гравця, я легко розлучаюся з такими установами. Заблокував рахунок в кінці розмови. Бути пильним і уважним!!! Що стосується Каткасіно, був негативний ... і початкові дзвінки пройшли в березні, коли вони стали політизованими, банери їхали скрізь (про війну в Україні та.т.e)+ тоді Комісія була введена, але думала про це краще. Осад неприємний, багато стримерів просувають його..І для мене це 2 з 5 згідно з оцінкою (вам не потрібно оцінювати казино для бонусів, дизайну, методів глибини/виводу, ряду провайдерів та.т.D. Основою повинно бути швидкі виплати, вони насправді не дуже швидкі..У мене були випадки більше 3 днів, кількість була трохи більше 40 к, головна суть розкривається в таких ситуаціях, ставлення до гравця та заходи, які вони застосовують для вирішення проблем, це лакмусовий аркуш паперу).

  • Катафф
    0 Огляд
    Опубліковано 25 червня 2022 року о 14:20

    Доброго дня!
    На жаль, справді була технічна помилка з бонусом.
    Ми не могли зв’язатися з клієнтом у телефонному режимі.
    Однак у листі, який вони вибачили перед клієнтом, також повідомили про врегулювання питання, компенсацію за депозит на баланс + бонусна нарахування з Frispins.

    Ми просимо адміністрацію закрити скаргу.

  • Сані-Марі
    0 Огляд
    Опубліковано 25 червня 2022 року о 14:51

    Доброго дня, зв’язок зі мною не працювало зі мною, були причини для цього, у листі я відповів, чому я запропонував інший варіант, якщо ви хочете поговорити по телефону. Що стосується компенсації, я переношу його на гаманець Piasstrax (число, зазначене в літелі, але я можу його повторити, якщо необхідно), деет було зроблено звідти. Або я можу це зробити сам...Я нічого не розумію, AKK заблокував. Тепер прийшов. Якщо так, то я поставлю 4800 для висновку. І тоді питання буде закрито нарешті.

  • Сані-Марі
    0 Огляд
    Опубліковано 25 червня 2022 року о 14:55

    Покладіть на висновок, чекаючи.

  • Сані-Марі
    0 Огляд
    Опубліковано 25 червня 2022 року о 14:57

    Прошу вибачення перед неправильним файлом.

  • Сані-Марі
    0 Огляд
    Опубліковано 25 червня 2022 року о 18:58

    Я підсумовую, вони не дали грошей з рахунку, вони сказали, що їм потрібно зробити оборот X3 з депо (у них немає шкали прокрутки відстеження). Все втрачено, більше 5200 UAH на балансі ніколи не було (( . Радий, що лише той, що вони впізнали свою помилку, і зробили так, як це має бути. Я дуже хочу, щоб такі проблеми були вирішені в чаті..і не відображайте Інтернет для цього.
    Будь ласка, закрийте скаргу.
    Сайт/адміністратори/модератори дуже дякують вам за те, що ви надали такий сайт для обговорення та підтримки гравцям.

  • Катафф
    0 Огляд
    Опубліковано 27 червня 2022 року о 11:09

    Дякую за розуміння.
    Оборот коштів із суми депозиту в X3 завжди може уточнити в нашому онлайн -чаті, ми також хочемо подякувати, що нам зазначили дефіцит у вирішенні проблем через службу підтримки на сайті. Це допоможе нам дуже краще для вашого комфортного дозвілля на проекті!
    Бажаємо вам удачі та прохолодних дрейфів.

Щоб написати коментар, ви повинні або Реєстрація

Скарги на Catcasino

Навантаження
Навантаження
Навантаження
Навантаження
Введіть соціальні мережі:

Забули свій пароль?

Показувати
Забули свій пароль? Введіть свій електронний лист. Ви отримаєте посилання на форму, щоб вказати новий пароль поштою.

назад

Закривати